Zgłoszenie serwisowe

Jeśli nie macie Państwo możliwości osobistego dostarczenia nawigacji do serwisu, nic straconego! Prosimy o kontakt telefoniczny celem ustalenia możliwości naprawy państwa nawigacji. Następnie prosimy o przesłanie nawigacji na nasz adres, zalecamy skorzystanie z usług Poczty Polskiej.

 

Przesyłkę nadajemy jako list POLECONY i PRIORYTETOWY.

 

Prosimy o wysyłanie nawigacji na adres:

Sklep Komputer Za Grosze
ul. Wierzbięcice 13
61-561 Poznań

 

Wraz z nawigacją prosimy przesłać:

- wypełnioną kartę naprawy którą można pobrać TUTAJ, jeśli nie macie Państwo możliwości wydrukowania karty, można wszystkie dane przepisać ręcznie na czystą kartkę, karta musi zawierać następujące informacje:
. dokładne dane adresowe (zwrot nawigacji nastąpi pod podany adres),
. numer telefonu kontaktowego (bardzo ważne!),
. opis uszkodzenia lub oczekiwanych zmian w oprogramowaniu nawigacji
. sposób zapłaty za usługi (pobranie lub przedpłata na konto bankowe)
. preferowany sposób odesłania nawigacji (Poczta Polska lub Kurier).

Wypełnie karty naprawy i/lub wysłanie sprzętu oznacza akceptację "Regulaminu serwisu" dostępnego TUTAJ.

 

- zasilacz (jeżeli nawigacja nie korzysta ze standardowego zasilacza samochodowego 5V 2A ze złaczem Mini USB)

 

- stację dokującą ze złączem USB, dotyczy wszystkich nawigacji nie posiadających złącza USB (np. VDO; TomTom serii x10, x40; Ique itp.)

 

Po otrzymaniu przesyłki przystępujemy do szczegółowej diagnozy urządzenia i jeśli zachodzi taka potrzeba informujemy o dodatkowych koniecznych działaniach naprawczych, lub możliwych przeróbkach nawigacji.

 

WAŻNE!

Czas realizacji naprawy jest uzależniony od takich czynników jak: dostępność części, ilość aktualnie prowadzonych napraw, czy stopień skomplikowania naprawy. Łączny czas skomplikowanej naprawy połączonej z zamawianiem części u producenta (najczęsciej mieszczącego się w Azji) należy liczyć w tygodniach, a nie w dniach czy godzinach.

Naprawy ekspresowe wykonujemy wyłącznie z użyciem części aktualnie posiadanych w magazynie!. Jeśli zachodzi konieczność zamawiania części u dostawców, nie mamy żadnego wpływu na termin dostawy zamówionych części.



Urządzenie po naprawie, lub przeróbkach jest testowane, ustawiane do normalnej pracy i ponownie testowane. Po zwrocie do właściciela nawigacja jest gotowa do pracy - "włącz, poczekaj na prawidłowy sygnał z satelitów i wybierz cel podróży".

 

Płatności za zamówione towary i usługi można dokonywać na nasze konto:

Uwaga! prosimy nie wysyłać pod ten adres urządzeń!

 

Dane wyłącznie do adresowania przelewu

PHU NetCom Rafał Jabłoński
ul. Chwiałkowskiego 23/12
61-571 Poznań

 

Bank BPH konto nr 28 1060 0076 0000 3150 0019 6117