Zgłoszenie serwisowe

Jeśli mieszkacie Państwo poza terenem Poznania i nie macie mozliwości osobistego dostarczenia sprzętu do serwisu, nic straconego! Prosimy o kontakt telefoniczny celem ustalenia możliwości naprawy państwa nawigacji.

Następnie prosimy o pobranie i wydrukowanie karty naprawy - poniższy link kieruje do wyskakującego okienka!

https://serwisnawigacji.pl/zgloszenie.pdf

Sprzęt pakujemy w sposób możliwie jak najlepiej zabezpieczający zwartość przed możliwością uszkodzeń mechanicznych.

 

Do przesłania sprzętu na nasz adres, zalecamy skorzystanie z usług firm kurierskich! Jeśli wybierzecie Państwo Pocztę Polską, czego raczej nie polecamy ze względu na długie terminy dostarczania przesyłek, prosimy nadać ją jako przesyłkę poleconą i priorytetową.

 

Adres do wysyłki:

Digital Sp. z o.o. 
Budynek ZIAJA
ul. Wołczyńska 55
60-167 Poznań

 

 

W trosce o PT Klientów pozostawiliśmy możliwość osobistej dostawy i dbiór serwisowanego sprzętu pod adresem:

 

MUTANT GSM

ul. Wierzbięcice 13

 

punkt jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 - 18.00w soboty czynny od 10.00 do 14.00.

W punkcie płatność za usługi WYŁĄCZNIE GOTÓWKĄ!

  

Wraz ze sprzętem prosimy przesłać:

- wypełnioną kartę naprawy którą pobraliście Państwo TUTAJ, jeśli nie macie Państwo możliwości wydrukowania karty, można wszystkie dane przepisać ręcznie na czystą kartkę, karta musi zawierać następujące informacje:
. dokładne dane adresowe (zwrot nawigacji nastąpi pod podany adres),
. numer telefonu kontaktowego (bardzo ważne!),
. opis uszkodzenia lub oczekiwanych zmian w oprogramowaniu nawigacji
. sposób zapłaty za usługi (pobranie lub przedpłata na konto bankowe)
. preferowany sposób odesłania nawigacji (Poczta Polska lub Kurier).

W przypadku dostawu osobistej kartę wystawi nasz pracownik przy odbiorze sprzętu!

Otrzymanie karty naprawy i/lub wysłanie sprzętu oznacza akceptację "Regulaminu serwisu" dostępnego TUTAJ.

 

- zasilacz w szególności dotyczy to laptopów, urządzeń medycznych, urządzeń GPS morskich lub lotniczych (nawet jeżeli urządzenie korzysta ze standardowego zasilacza, w wielu wypadkach musimy mieć możliwość sprawdzenia czy ten podzespół pracuje prawidłowo)  UWAGA! Nie dotyczy nawigacji przenośnych wysyłanych celem wykonania aktualizacji map lub oprogramowania o ile ich fabryczny zasilacz samochodowy zakończony jest  wtykiem Mini/Micro USB!

 

- stację dokującą ze złączem USB o ile oczywiście urządzenie ją posiada, dotyczy wszystkich nawigacji nie posiadających złącza USB (np. VDO; TomTom serii x10, x40; Ique itp.)

 

Po otrzymaniu przesyłki przystępujemy do szczegółowej diagnozy urządzenia i jeśli zachodzi taka potrzeba informujemy o dodatkowych koniecznych działaniach naprawczych, lub możliwych przeróbkach nawigacji.

 

WAŻNE!

Czas realizacji naprawy jest uzależniony od takich czynników jak: dostępność części, ilość aktualnie prowadzonych napraw, czy stopień skomplikowania naprawy. Łączny czas skomplikowanej naprawy połączonej z zamawianiem części u producenta (najczęsciej mieszczącego się w Azji) należy liczyć w tygodniach, a nie w dniach czy godzinach.

 

Naprawy ekspresowe wykonujemy wyłącznie z użyciem części aktualnie posiadanych w magazynie!. Jeśli zachodzi konieczność zamawiania części u dostawców, nie mamy żadnego wpływu na termin dostawy zamówionych części.



Urządzenie po naprawie, lub przeróbkach jest testowane, ustawiane do normalnej pracy i ponownie testowane. Po zwrocie do właściciela jest gotowe do pracy.

 

Płatności za zamówione towary i usługi można dokonywać za pobraniem przy odbiorze paczki, lub na nasze konto:

Digital Sp. z o.o.

nr konta: MBANK 76 1140 2004 0000 3002 8177 3131