Zgłoszenie serwisowe

Jeśli nie macie Państwo możliwości osobistego dostarczenia sprzętu do serwisu, nic straconego! Prosimy o kontakt telefoniczny celem ustalenia możliwości naprawy państwa nawigacji.

Następnie prosimy o pobranie i wydrukowanie karty naprawy - poniższy link kieruje do wyskakującego okienka!

https://serwisnawigacji.pl/zgloszenie.pdf

Sprzęt pakujemy w sposób możłiwie jak najlepiej zabezpieczający zwartość przed możliwością uszkodzeń mechanicznych.

Do przesłanie sprzętu na nasz adres, zalecamy skorzystanie z usług firmy potwierdzającej pisemnie nadanie przesyłki!.

Przesyłkę nadajemy jako przesyłkę kurierską, lub jeśli wybierzecie Państwo Pocztę Polską, czego raczej nie polecamy ze względu na długie terminy dostarczania przesyłek, prosimy nadać ją jako przesyłkę poleconą i priorytetową.

 

Prosimy o wysyłanie nawigacji na adres:

Sklep Komputer Za Grosze
ul. Wierzbięcice 13
61-561 Poznań

 

Wraz ze sprzętem prosimy przesłać:

- wypełnioną kartę naprawy którą pobraliście Państwo TUTAJ, jeśli nie macie Państwo możliwości wydrukowania karty, można wszystkie dane przepisać ręcznie na czystą kartkę, karta musi zawierać następujące informacje:
. dokładne dane adresowe (zwrot nawigacji nastąpi pod podany adres),
. numer telefonu kontaktowego (bardzo ważne!),
. opis uszkodzenia lub oczekiwanych zmian w oprogramowaniu nawigacji
. sposób zapłaty za usługi (pobranie lub przedpłata na konto bankowe)
. preferowany sposób odesłania nawigacji (Poczta Polska lub Kurier).

Wypełnie karty naprawy i/lub wysłanie sprzętu oznacza akceptację "Regulaminu serwisu" dostępnego TUTAJ.

 

- zasilacz w szególności dotyczy to laptopów, urządzeń medycznych, urządzeń GPS morskich lub lotniczych (nawet jeżeli urządzenie korzysta ze standardowego zasilacza, w wielu wypadkach musimy mieć możliwość sprawdzenia czy ten podzespół pracuje prawidłowo)  UWAGA! Nie dotyczy nawigacji przenośnych wysyłanych celem wykonania aktualizacji map lub oprogramowania o ile ich fabryczny zasilacz samochodowy zakończony jest  wtykiem Mini/Micro USB!

 

- stację dokującą ze złączem USB o ile oczywiście urządzenie ją posiada, dotyczy wszystkich nawigacji nie posiadających złącza USB (np. VDO; TomTom serii x10, x40; Ique itp.)

 

Po otrzymaniu przesyłki przystępujemy do szczegółowej diagnozy urządzenia i jeśli zachodzi taka potrzeba informujemy o dodatkowych koniecznych działaniach naprawczych, lub możliwych przeróbkach nawigacji.

 

WAŻNE!

Czas realizacji naprawy jest uzależniony od takich czynników jak: dostępność części, ilość aktualnie prowadzonych napraw, czy stopień skomplikowania naprawy. Łączny czas skomplikowanej naprawy połączonej z zamawianiem części u producenta (najczęsciej mieszczącego się w Azji) należy liczyć w tygodniach, a nie w dniach czy godzinach.

Naprawy ekspresowe wykonujemy wyłącznie z użyciem części aktualnie posiadanych w magazynie!. Jeśli zachodzi konieczność zamawiania części u dostawców, nie mamy żadnego wpływu na termin dostawy zamówionych części.



Urządzenie po naprawie, lub przeróbkach jest testowane, ustawiane do normalnej pracy i ponownie testowane. Po zwrocie do właściciela jest gotowe do pracy.

 

Płatności za zamówione towary i usługi można dokonywać na nasze konto:

Digital Sp. z o.o.

ul. Wierzbiecice 13
61-569 Poznań

 

Raiffeisen Bank konto nr 19 1750 0012 0000 0000 3982 1753