Zgłoszenie serwisowe

Jeśli nie macie Państwo możliwości osobistego dostarczenia nawigacji do serwisu, nic straconego! Prosimy o kontakt telefoniczny celem ustalenia możliwości naprawy państwa nawigacji. Następnie prosimy o przesłanie nawigacji na nasz adres, zalecamy skorzystanie z usług firmy potwierdzającej pisemnie nadanie przesyłki!.

 

Przesyłkę nadajemy jako przesyłkę kurierską, lub jeśli wybierzecie Państwo Pocztę Polską, czego raczej nie polecamy ze względu na długie terminy dostarczania przesyłek, prosimy nadać ją jako przesyłkę poleconą i priorytetową.

 

Prosimy o wysyłanie nawigacji na adres:

Sklep Komputer Za Grosze
ul. Wierzbięcice 13
61-561 Poznań

 

Wraz z nawigacją prosimy przesłać:

- wypełnioną kartę naprawy którą można pobrać TUTAJ, jeśli nie macie Państwo możliwości wydrukowania karty, można wszystkie dane przepisać ręcznie na czystą kartkę, karta musi zawierać następujące informacje:
. dokładne dane adresowe (zwrot nawigacji nastąpi pod podany adres),
. numer telefonu kontaktowego (bardzo ważne!),
. opis uszkodzenia lub oczekiwanych zmian w oprogramowaniu nawigacji
. sposób zapłaty za usługi (pobranie lub przedpłata na konto bankowe)
. preferowany sposób odesłania nawigacji (Poczta Polska lub Kurier).

Wypełnie karty naprawy i/lub wysłanie sprzętu oznacza akceptację "Regulaminu serwisu" dostępnego TUTAJ.

 

- zasilacz (jeżeli nawigacja nie korzysta ze standardowego zasilacza samochodowego 5V 2A ze złaczem Mini USB)

 

- stację dokującą ze złączem USB, dotyczy wszystkich nawigacji nie posiadających złącza USB (np. VDO; TomTom serii x10, x40; Ique itp.)

 

Po otrzymaniu przesyłki przystępujemy do szczegółowej diagnozy urządzenia i jeśli zachodzi taka potrzeba informujemy o dodatkowych koniecznych działaniach naprawczych, lub możliwych przeróbkach nawigacji.

 

WAŻNE!

Czas realizacji naprawy jest uzależniony od takich czynników jak: dostępność części, ilość aktualnie prowadzonych napraw, czy stopień skomplikowania naprawy. Łączny czas skomplikowanej naprawy połączonej z zamawianiem części u producenta (najczęsciej mieszczącego się w Azji) należy liczyć w tygodniach, a nie w dniach czy godzinach.

Naprawy ekspresowe wykonujemy wyłącznie z użyciem części aktualnie posiadanych w magazynie!. Jeśli zachodzi konieczność zamawiania części u dostawców, nie mamy żadnego wpływu na termin dostawy zamówionych części.



Urządzenie po naprawie, lub przeróbkach jest testowane, ustawiane do normalnej pracy i ponownie testowane. Po zwrocie do właściciela nawigacja jest gotowa do pracy - "włącz, poczekaj na prawidłowy sygnał z satelitów i wybierz cel podróży".

 

Płatności za zamówione towary i usługi można dokonywać na nasze konto:

Uwaga! prosimy nie wysyłać pod ten adres urządzeń!

 

Dane wyłącznie do adresowania przelewu

Digital Sp. z o.o.
ul. Wierzbiecice 13
61-569 Poznań

 

Raiffeisen Bank konto nr 19 1750 0012 0000 0000 3982 1753